انتقال 91 ميليون يورويي بيل به رئال
تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, | 16:19 | نویسنده : محمد ميرابي

 

يک روزنامه معتبر اسپانيايي مدعي شد باشگاه‌هاي رئال مادريد و تاتنهام براي انتقال هافبک ولزي اسپرزها به جمع کهکشاني‌ها به توافق نهايي رسيده‌اند.

 

باشگاه رئال مادريد همچنان به دنبال اين است که در آخرين روزهاي فصل نقل‌و‌انتقالات تابستاني گرث بيل را جذب کرده و او را به صورت رسمي به هواداران معرفي کند.

به نقل از تسنيم، براساس اين گزارش، در شرايطي که هفته گذشته روزنامه «مارکا» اعلام کرد باشگاه‌هاي رئال مادريد و تاتنهام براي انتقال اين هافبک ولزي در ازاي 100 ميليون يورو توافق کرده‌اند اما هنوز جادوگر ولزي رسماً به عضويت رئال درنيامده است.

امروز هم روزنامه «آس» اسپانيا در گزارشي مدعي شده مذاکرات طرفين سرانجام نتيجه داده است و تاتنهام جادوگر ولزي‌اش را در ازاي 91 ميليون يورو به رئال مي‌دهد. «آس» منبع اين خبر را مدير برنامه‌هاي گرث بيل معرفي کرده است. بر اساس اعلام اين روزنامه باشگاه رئال در ابتدا مبلغ 84 ميليون يورو براي جذب بيل پرداخت مي‌کند.

«آس» همچنين عنوان کرد بيل ساليانه 7 ميليون يورو ديگر هم به دست خواهد آورد. بيل قرار است 60 درصد از حق استفاده از تصاويرش را دريافت کند که با اين شرايط تنها بازيکن تاريخ رئال مادريد لقب مي‌گيرد که از اين حيث رقمي بيشتر از 50 درصد را به خود اختصاص مي‌دهد.

اين بازيکن 24 ساله قرار بود با 100 ميليون يورو به رئال برود ولي اگر اين انتقال با 91 ميليون يورور صورت بگيرد وي دومين انتقال گرانقيمت تاريخ نقل‌و‌انتقالات جهان فوتبال خواهد شد. اين رکورد در حال حاضر دست کريستيانو رونالدو است که در سال 2009 در ازاي 96 ميليون يورو از منچستريونايتد به رئال پيوست.

گفته مي‌شود بهترين بازيکن فصل گذشته ليگ برتر انگليس عصر فردا (يکشنبه) در مادريد حضور خواهد يافت و روز دوشنبه در تست‌هاي پزشکي رئال شرکت مي‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جومم
  • رفتن